FTMRM
16/05/2025 a les 21:50
Capçalera

El Director General de Deportes recibe a Paco Molina

          El pasado miércoles, Fran Sánchez, Director General de Deportes de nuestra Comunidad, recibió a nuestro flamante bicampeón de España de Tenis de Mesa para personas con Parkinson, tras conseguir el título en los dos campeonatos que se han hecho, el pasado año y en este. Al acto asistió también el Presidente de nuestra Federación Juan Antonio Salinas. En el mismo acto, recibió también a cuatro campeones de distintas competiciones de Kárate.

0 M'agrada

M'agrada
Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android
Segueix-nos

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.